شایعه ای دیگر در مورد علی دایی
بزرگترین وبلاگ علمی وتحقیقاتی وسرگرمی وهنری درآسیا
این وبلاگ اونی هست که شما به دنبالش بودید
جمعه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : پیام عب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از جدایی حسین فرکی و حضور او در تیم فوتبال فولاد خوزستان، مدیران باشگاه نفت تهران مذاکرات خود با علی دایی را آغاز کردند و این مربی به احتمال زیاد هدایت این تیم را برای فصل آینده خواهد پذیرفت.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، پس از اینکه حسین فرکی سرمربی فصل گذشته نفت به یکباره سر از تیم فولاد خوزستان درآورد و هدایت این تیم را به طور رسمی پذیرفت، مدیران باشگاه نفت تهران به نظر می‌رسد مذاکرات خود را با علی دایی آغاز کرده‌اند و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال زیاد هدایت این تیم را برای فصل آینده خواهد پذیرفت.

طبق اخبار رسیده علی دایی مذاکرات مقدماتی با مدیران باشگاه نفت را انجام داده و قرار است این مربی بعد از بررسی همه جوانب در صورت پذیرش خواسته‌های خود توسط مدیران و سیاست‌گذاران این تیم تهرانی رسما هدایت نفت تهران را در لیگ دوازدهم بپذیرد. هرچند این روزها اخباری هم از حضور این مربی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال سوریه و حتی تراکتورسازی تبریز نیز به گوش می‌رسد.

همچنین رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت تهران مذاکرات این باشگاه با علی دایی را رد نکرد. علی دایی فصل قبل سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری بود که با این تیم در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها